Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Zaterdag, 13 Maart 2010, 03:00:13
Startpagina Help Zoek Inloggen Registreren
Nieuws: Startpagina Algemeen Christelijk Forum
ACF Goed Begin

+  Algemeen Christelijk Forum
|-+  Ingang
| |-+  Belangrijke zaken
| | |-+  ACF 3 jaar jong
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic. « vorige volgende »
Pagina's: [1] Omlaag Print
Auteur Topic: ACF 3 jaar jong  (gelezen 3115 keer)
Maarten
I'm not a boy, not yet a men
Administrator
Hero Member

Geslacht: Man

De Here is mijn schild, wapen en mijn kracht

« Gepost op: Donderdag, 01 November 2007, 12:12:16 »

Het is heel vreemd en het is veel te snel gegaan, maar GCF bestaat 6 november 1 jaar.
Een mijlpaal die we niet ongemerkt voorbij willen en mogen gaan.

Eerst wil ik alle mensen die hier aan bijgedragen hebben, bedanken voor hun support, hun meedenken.
Daarnaast wil ik alle leden die lid zijn en die lid geweest zijn bedanken voor hun actieve houding op GCF.
Samen hebben we van GCF binnen een jaar een succes gemaakt.
We hebben van GCF een warm, gezellig forum gemaakt, waar praktisch alles bespreekbaar was/is en die mogelijkheid boden jullie. Als beheer moet je altijd maar afwachten hoe mensen op elkaar reageren in hun postings.
We hebben laten zien dat christenen, vanuit verschillende hoeken, praten/discusseren met elkaar en dat dit in een goede harmonie gaat dank jullie wel

Ik toost op de leden van GCF

Als Christelijk Forum moeten we vooral niet vergeten om G'd dankbaar te zijn dat we dit met z'n alle mochten bereiken.

We kunnen achterom kijken, we kijken ook vooruit en dan hebben we jullie als leden heel hard nodig.

Als team willen we graag antw. op de onderstaande vragen:

-   Hoe vinden jullie GCF
-   Wat moet er veranderen bij GCF
-   Wat missen jullie
-   Lege ruimte om zelf nog iets in te brengen

Als team zeggen we gebruik dit, zo kunnen we GCF vormen naar jullie persoonlijke visie.
Breng d.m.v. beantwoorden van bovenstaande vragen punten naar voren die voor jou belangrijk zijn en die eigenlijk niet gemist mogen worden op GCF.

Ik sluit deze post af maar ik kijk uit naar jullie reactie, ik hoop dat veel leden gaan reageren.

Greetzm,
Maarten

Ik moet zelf de wave beginnen een ander doet dit niet!

"Je hebt het recht om ontevreden te zijn over je eigen leven. Je hebt de vrijheid (en de plicht?) om een beter leven voor jezelf te organiseren, om te zoeken naar geluk, vaak in weerwil van het belang van het geheel waartoe je behoort"
Maarten
Administrator
Hero Member

« Antwoord #1 Gepost op: Donderdag, 23 Oktober 2008, 12:01:56 »

HIHA dat ik dit bericht als beheerder weer mag schrijven doet mij heel goed Lol.
Ik vind het geweldig om jullie te mogen melden dat GCF over een goede maand 2 jaar bestaat.
De rekeningen zijn weer de deur uit en als alles goed gaat mogen we er weer een heel mooi jaar van gaan maken met z'n allen.

In de eerste plaats wil ik G'd danken voor de mogelijkheid die Hij gegeven heeft om ons (met z'n allen) dit mogelijk te maken. Hij heeft ons de kracht en de steun gegeven om door te gaan ook al was het soms echt crisis.

Daarnaast wil ik jullie als leden heel erg bedanken voor jullie gigantische support en jullie meedenken met GCF en voor GCF. Wat een gigantisch gaaf jaar hebben wij achter de rug als ik zo terug mag kijken. En natuurlijk een heel bijzonder jaar.

Het forum heeft zijn diepte punten gehad maar die zijn al heel snel vergeten als ik terugdenk aan de afgelopen maanden waar de posten per dag de pan uit rezen. Ik zag de statistieken doldraaien en ik merkte aan veel leden dat zij op deze positieve flow deelnamen. Gigantisch tof om dan te zien wat voor energie er straalt vanaf GCF.

Ik wil en zeker niet in het laatst mijn team bedanken voor ALLES.
Zonder hen had ik zeker niet dit bericht kunnen typen zo na 2 jaar.
Natuurlijk ook al de moderators die in het verleden moderator waren op GCF bedankt.
Ook jullie hebben jullie steen bijgedragen maar hebben afstand gedaan van deze plaats.

Dank dank dank

Maar ... jaja jullie kennen mij al een heel klein beetje Lol.
Ik wil natuurlijk ook wat van jullie en dat is niet alleen de felicitatie (in ieder geval dank je wel hiervoor TongSmiley).
Ik wil van jullie een mening horen en eigenlijk niet een mening van 1 regel maar een inhoudelijke mening *grijns*. Weet je waarom?
GCF moet uitkijken om niet in een sleur te komen van vertrouwde leden waar nieuwe leden moeilijk in invoegen. Daarnaast vind ik dat GCF nog meer moet gaan spetteren. Kan dat dan?
Ik denk het wel. Er zijn nog zoveel gebieden waar GCF nog veel meer kan betekenen.

Ik hoor graag jullie mening over:
" Hoe vond je GCF afgelopen jaar"
" Wat zou je graag zien voor aankomend jaar op GCF"
" Tips of opmerkingen richting het team van GCF"

Ik hef alvast (jaja ik ben veel te vroeg ik weet het, maarja voorbereiding is het halve werk TongSmiley) mijn champagne glas met jullie.

PROOST

"Je hebt het recht om ontevreden te zijn over je eigen leven. Je hebt de vrijheid (en de plicht?) om een beter leven voor jezelf te organiseren, om te zoeken naar geluk, vaak in weerwil van het belang van het geheel waartoe je behoort"
Maarten
Administrator
Hero Member

« Antwoord #2 Gepost op: Vrijdag, 06 November 2009, 13:38:10 »

Post n.a.v. 3de verjaardag

Het is 6 november 2009, dat betekent een grote verjaardag. ACF is jarig.
Om 23.30 bestaat het namelijk 3 jaar Lol.

Ik zeg gefeliciteerd tegen iedereen en tegen niemand in het bijzonder Lol.

Ik word er beetje stil van. Na 3 jaar nog steeds GCF, sinds 1 nov. 2009 ACF.
Ik realiseer me dat dit een mijlpaal is. Vooral als ik terug kijk op afgelopen jaar.
Het enige wat er dan in me opkomt is: "Wat is er veel gebeurd".

Op ACF is er veel gebeurd maar ook in de persoonlijke levens van de leden is er veel gebeurd. Als ik kijk naar sommige persoonlijke verhalen dan word ik stil van alles wat iedereen heeft meegemaakt en nog mee maakt op dit moment.
Dan mogen we bedenken dat ACF een forum is van bijzondere mensen allemaal met hun eigen verhaal en die mensen maken ACF. En dan nog het mooie van dit alles we zijn met elkaar verbonden door het geloof in G'd. De ene doet hier meer mee dan de ander en de een heeft hier iets meer mee dan de ander. Maar toch in alles klinkt dit wel terug.

ACF is gegroeid afgelopen jaar. Dat is één ding dat zeker is geworden. Gegroeid op het gebied van weer een jaar ervaring. Gegroeid wat betreft subforums ed.

Daarnaast heeft ACF ook dalen gekend. Dalen in het teken van perioden waar weinig gepost werd of periode waar er weinig actie is op ACF. Maar toch zijn dat perioden die terug te herleiden zijn naar de perioden in het jaar. Als je op dat moment naar heel forumland gaat kijken dan zie je dit terug op alle fora.
We zitten bijvoorbeeld op dit moment ook in zo'n periode. Er valt weinig te beleven op ACF er is weinig actie wat betreft leden. Maar daar komen we ook weer uit, zoals afgelopen jaren ook gebeurd is.

Ik denk dat het goed is om met alles wat we meegemaakt hebben vooruit te kijken.
Als team van ACF zijn we daar al een poosje mee bezig. Dan staan er vragen centraal zoals: "Wat kunnen we doen om ACF nog aantrekkelijker te maken voor mensen van buitenaf?, "Wat is er belangrijk ACF, voor de vaste leden een veilige "thuishaven" bieden of ons vooral richten op vernieuwing?"
Dat zijn best interessante gesprekken en daarbij er zijn verschillende visies en dat maakt het helemaal interessant.

1 van die punten hebben jullie bijv. al zien veranderen. De naam General Christian Forum is veranderd in Algemeen Christelijk Forum. Hiermee hopen wij de drempel die een engelse naam gaf te verlagen voor mensen die naar ACF komen kijken. Deze verandering vergt een emotionele omschakeling. In ieder geval bij mij wel. Ik moet er nog heel erg aan wennen dat het niet meer GCF is maar ACF. Maar ook dat zal in de loop van de tijd wel wennen.
Ik merk wel aan mezelf dat deze vernieuwing mij zelf een nieuwe energie boost heeft gegeven. Ik vind het leuk om hier mee bezig te zijn en om samen met jullie deze veranderingen door te maken.

Wat voor jullie ook van belang is, is dat ACF sinds 04 november 2009 bereikbaar is onder de link www.algemeenchristelijkforum.nl. Het is de bedoeling dat dit onze nieuwe officiele link zal gaan worden. Op dit moment is dat nog niet te realiseren met database verhaal ed. Maar we zijn druk in gesprek met ons hostingsbureau hoe dit wel valt te realiseren.
Wij hebben onze startpagina al aangepast - de vraag aan jullie is om dat ook te doen. De link www.generalchristianforum.nl blijft wel bestaan en wordt net als www.christelijkforum.eu een toegangsdeur naar ACF.

Een minder leuk punt is dat we van Erik afscheid hebben moeten nemen per 1 november 2009. Als team vinden we het jammer dat hij weg is gegaan. Hij was toch de persoon, achter de schermen, die ACF technisch van de nieuwste snufjes voorzag. Hij was altijd aanwezig als we vragen hadden op dat gebied. Je wist gewoon bij Erik dat ACF technisch verzekerd was dat het bleef lopen.
Daarmee kom ik ook direct op het volgende punt. Op dit moment draait ACF zonder technisch beheerder. Op zich veranderd er voor jullie niets alleen vragen op technisch vlak kunnen niet zo snel en vakkundig beantwoord worden. Want op dit moment hebben we nog niemand gevonden die dit gaat overnemen en er is verder niemand in het team die zo vakkundig is als Erik op het gebied van HTML script en database gebeuren.

Bij deze nogmaals bedankt Erik voor alles wat je gedaan hebt afgelopen jaren.

Jullie/jij bent nog steeds lid van ACF of je bent net lid geworden van ACF.
Dat vinden wij gaaf en daar zijn wij blij om. Maar net als dat wij evalueren in het team is dit ook de mogelijkheid om met jullie te evalueren hoe het afgelopen jaar is gegaan.
Wij willen graag jullie mening horen over hoe jullie aankijken tegen ACF van afgelopen jaar en misschien hebben jullie wel tips voor ons voor aankomend jaar.

Daarnaast wil ik ook dit moment niet voorbij laten gaan om jullie te vragen om ACF te promoten in je omgeving - familie, vrienden en werk. Met z'n allen moeten we ACF groter maken en aantrekkelijk houden. Dit kan niet zonder jullie hulp.

Ik sluit weer af. Ik kan namelijk nog genoeg schrijven want ik heb het afgelopen jaar nog helemaal niet gedekt. Maar er is een moment van beginnen en een moment van stoppen Grijns.

Ik wil met jullie een toost uitbrengen op ACF en op het nieuwe jaar:

TOOST

Pagina's: [1] Omhoog Print 
« vorige volgende »
Ga naar:  

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte