Vanmiddag op de werkvloer heel erg boos geworden op een collega van mij..
Eerst probeerde hij de hele tijd een andere collega van mij ervan te overtuigen dat de moslim de enige en goede geloof is van alle geloven..
Dat hielp niet echt..zij is Katholiek..
Ik vertelde dat ik met trots Christen ben, en dat er geen haar op mijn hoofd eraan denkt om moslim te worden..
En toen begon hij dus de Katholiekse en Christelijke geloof op zo'n manier af te kraken..
Op zijn manier vertelde hij dus dat de moslim geloof de enige geloof is die geaccepteerd word, dat iedereen moslim moet worden.
Doe je dat niet dat beland je in de hel, en betaal je een hoge prijs omdat je geen moslim bent..
volgens hem is de Katholieke en Christelijke geloof een geloof wat niet geaccepteerd word, en deze mensen zullen nooit in het paradijs kunnen komen.
Nog sterker..hij vertelde dat de Katholieke en Christelijke mensen waardeloos zijn, en dat ze niet verdienen te leven zolang ze geen moslim worden..
Nou ken je voorstellen dat wij niet zulke uitspraken mogen uiten..
Ik ben hiermee meteen mee naar de chef gegaan..enige wat hij zei...ach, ik zal wel ff met hem praten..
Wanneer wij uitspraken doen tegen moslims dat hun geloof niet goed is..dan krijgen wij een ernstige waarschuwing..of op staande voet ontslag..
Ik ben dus op het moment behoorlijk pissed omdat hij wel zijn mening mag zeggen..maar nog meer omdat hij dit allemaal zomaar zegt..
Film van Wilders vond hij goed in de zin van dat het wel klopt wat er allemaal werd gezegd door de moslims en de koran..
Alleen zegt hij ook dat Wilders deze film niet had mogen maken omdat hij vind dat Wilders de moslims zwart wegzet..
Als een moslim deze film had gemaakt zonder de benodigde negatieve commentaar op de koran was het de waarheid geweest..
Nu ben ik iemand die zelf een exman heeft die moslim is, ik heb zelf de koran ook moeten lezen..en ik vind dus dat het niet klopt..
Maar ik heb mijn collega wel heel duidelijk gezegd dat ik het niet pik dat hij dergelijke uitspraken in mijn bijzijn moet maken, anders ben ik bang dat ik echt ontplof..