Denk je dat de kwaliteit van de 'reguliere media' beter is dan?
Dat denk ik wel ja, mits je niet de telegraaf als uitgangspunt neemt, maar fatsoenlijke kranten als Trouw, Volkskrant en ND.
Ik lees eigenlijk nooit iets op xandernieuws (ondanks dat er in mijn berichten wel eens iets van is binnen geslopen), dus ik ken het niet zo goed..
Geneer je niet, ik lees er ook.
Ik bestrijd ook niet dat er geen kern van waarheid in de berichten zit. Over het klimaat 'probleem' heb ik ook mijn twijfels. Wanneer ik deze week in de krant en op TV kijk en lees/hoor dat het weer EXTREEM zacht is geweest komt het schuim uit mijn bek.
Waar ik mijn tegen afzet zijn zogenaamde ideeën dat Washington gebouwd is in de vorm van een Pentagram, Optelsommen die bewijzen dat Obama eigenlijk satan is door de letters van zijn naam in getallen te vormen en deze factor 4 in het kwadraat 8 met 6 te delen en daar de wortel van nemen (onzin, maar je begrijpt wat ik bedoel). Daarnaast en dit roept mijn grootste ergernis op, zijn er in de christelijke wereld tal van mensen die hier direct een slaatje uit beginnen te slaan door de onderwerpen aan de eindtijd te linken en boeken, website, blogs etc. te beginnen.