Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Zaterdag, 13 Maart 2010, 03:19:15
Startpagina Help Zoek Inloggen Registreren
Nieuws: Kom ook eens kijken op de Hyves van ACF:
ACF op Hyves

+  Algemeen Christelijk Forum
|-+  Algemeen Platform
| |-+  Politiek
| | |-+  Servers CRU gehackt: Wetenschappers knoeien met gegevens
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic. « vorige volgende »
Pagina's: 1 [2] Omlaag Print
Auteur Topic: Servers CRU gehackt: Wetenschappers knoeien met gegevens  (gelezen 1387 keer)
Nummer10
Jr. Member
**

Geslacht: Man

« Antwoord #15 Gepost op: Vrijdag, 27 November 2009, 09:49:01 »

Citaat
Denk je dat de kwaliteit van de 'reguliere media' beter is dan?
Dat denk ik wel ja, mits je niet de telegraaf als uitgangspunt neemt, maar fatsoenlijke kranten als Trouw, Volkskrant en ND.
Citaat
Ik lees eigenlijk nooit iets op xandernieuws (ondanks dat er in mijn berichten wel eens iets van is binnen geslopen), dus ik ken het niet zo goed..
Geneer je niet, ik lees er ook.

Ik bestrijd ook niet dat er geen kern van waarheid in de berichten zit. Over het klimaat 'probleem' heb ik ook mijn twijfels. Wanneer ik deze week in de krant en op TV kijk en lees/hoor dat het weer EXTREEM zacht is geweest komt het schuim uit mijn bek.

Waar ik mijn tegen afzet zijn zogenaamde ideeën dat Washington gebouwd is in de vorm van een Pentagram, Optelsommen die bewijzen dat Obama eigenlijk satan is door de letters van zijn naam in getallen te vormen en deze factor 4 in het kwadraat 8 met 6 te delen en daar de wortel van nemen (onzin, maar je begrijpt wat ik bedoel). Daarnaast en dit roept mijn grootste ergernis op, zijn er in de christelijke wereld tal van mensen die hier direct een slaatje uit beginnen te slaan door de onderwerpen aan de eindtijd te linken en boeken, website, blogs etc. te beginnen.
Maarten
I'm not a boy, not yet a men
Administrator
Hero Member

De Here is mijn schild, wapen en mijn kracht

« Antwoord #16 Gepost op: Vrijdag, 27 November 2009, 12:12:21 »

schuim uit mijn bek.

Ik hoop dat je dan wel continue een slab bij je hebt of in ieder geval een zakdoek Knipoog.

Citaat
Waar ik mijn tegen afzet zijn zogenaamde ideeën dat Washington gebouwd is in de vorm van een Pentagram, Optelsommen die bewijzen dat Obama eigenlijk satan is door de letters van zijn naam in getallen te vormen en deze factor 4 in het kwadraat 8 met 6 te delen en daar de wortel van nemen (onzin, maar je begrijpt wat ik bedoel). Daarnaast en dit roept mijn grootste ergernis op, zijn er in de christelijke wereld tal van mensen die hier direct een slaatje uit beginnen te slaan door de onderwerpen aan de eindtijd te linken en boeken, website, blogs etc. te beginnen.

Maar ff voor mijn duidelijkheid dit is toch een heel ander onderwerp dan waar het in dit topic over gaat. Bovenstaande quote gaat in mijn visie meer over de inlegkunde bij allerlei geloofsgroeperingen vandaan. Of heb ik dat niet juist. Ik bedoel hier heeft de politiek toch geen boodschap aan. Die konden Obama wel goed gebruiken denk ik zo Grijns.

Ik moet zelf de wave beginnen een ander doet dit niet!

"Je hebt het recht om ontevreden te zijn over je eigen leven. Je hebt de vrijheid (en de plicht?) om een beter leven voor jezelf te organiseren, om te zoeken naar geluk, vaak in weerwil van het belang van het geheel waartoe je behoort"
-Richard-
Full Member

« Antwoord #17 Gepost op: Vrijdag, 01 Januari 2010, 18:47:29 »

Een christen die de bijbel kent weet ook de redenen van hoe het in de wereld gaat en wat de oplossing is!!!

-
JEZUS ZEGT! Waarachtig, ik verzeker jullie: wie op mij vertrouwt zal hetzelfde doen als ik, en zelfs meer dan dat, ik ga immers naar de Vader. (Johannes 14:12)
-
De gemeente is niet bedoelt als een groep toeschouwers maar als een groep deelnemers!
Nummer10
Jr. Member
**

« Antwoord #18 Gepost op: Zaterdag, 02 Januari 2010, 01:12:01 »

Citaat
Of heb ik dat niet juist
Dat heb jij niet juist
Pagina's: 1 [2] Omhoog Print 
« vorige volgende »
Ga naar:  

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte