Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Zaterdag, 13 Maart 2010, 03:00:46
Startpagina Help Zoek Inloggen Registreren
Nieuws: ACF 3 jaar jong

+  Algemeen Christelijk Forum
|-+  Hobby's en Vrije tijd
| |-+  Huis, tuin en keuken zaken (Moderator: Tamara 76)
| | |-+  Oliebollen!
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic. « vorige volgende »
Pagina's: 1 2 3 [4] Omlaag Print
Auteur Topic: Oliebollen!  (gelezen 2425 keer)
Maarten
I'm not a boy, not yet a men
Administrator
Hero Member

Geslacht: Man

De Here is mijn schild, wapen en mijn kracht

« Antwoord #45 Gepost op: Donderdag, 31 December 2009, 17:15:00 »

Wijs als ik die lucht bij mijn ouders ruikt. Ze hbben in de schuur gebakken (andere end van de tuin) maar vervolgens ruik je het nog in heel het huis. Gat je zou er maar in zitten laat staan slappen Wrong

Ik moet zelf de wave beginnen een ander doet dit niet!

"Je hebt het recht om ontevreden te zijn over je eigen leven. Je hebt de vrijheid (en de plicht?) om een beter leven voor jezelf te organiseren, om te zoeken naar geluk, vaak in weerwil van het belang van het geheel waartoe je behoort"
Lineke
Supervisor
Sr. Member

Geslacht: Vrouw

« Antwoord #46 Gepost op: Zaterdag, 02 Januari 2010, 18:21:22 »

Ik vind het erbij horen hoor, die oliebollenlucht! Ik heb ze eergisteren met mn moeder gebakken, maar toen ik thuis kwam, stonk ik volgens manlief een uur in de wind, en niet alleen ik, ook de auto etc etc  Cool

"Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen."
Dietrich Bonhoeffer
Willibrord
Full Member

CHRISTO ET ECCLESIAE

« Antwoord #47 Gepost op: Zaterdag, 02 Januari 2010, 21:16:44 »

De oliebollen zijn een  zodanige lekkernij dat een ieder wettelijk er 25 zou moeten eten,maar  dat zal moeten gebeuren met een regering die echt wetten zal maken.

leve de OLIEBOL========== Cool Cool Cool Cool

Deo servire vera libertas
Bo
Newbie
*

Geslacht: Vrouw

« Antwoord #48 Gepost op: Zondag, 03 Januari 2010, 11:59:21 »

Jammieeee......maar ik verdraag die dingen ook niet zo heel goed, heb ze dit jaar ergens op oudjaarsdag onderweg gekocht...blehhh niet te pruimen en nog wel van een kerk instantie haha  Blose
Zelf bakken lukte me dit jaar niet en bij de echte oliebollenkar zijn ze prijzig en heb toch wel een aardig beetje nodig  Roll
Ach blij dat decembermnd weer voorbij is met alle poppenkast gedoe pffffffffff....

Op. 3: 10 Omdat gij het bevel bewaard hebt om Mij te blijven verwachten, zal ook Ik u bewaren voor de ure der verzoeking, die over de gehele wereld komen zal, om te verzoeken hen, die op de aarde wonen.
Willibrord
Full Member

CHRISTO ET ECCLESIAE

« Antwoord #49 Gepost op: Maandag, 04 Januari 2010, 12:53:02 »

Wees blij dat er een decembermaand is in die maand is er een Hoogfeest die zal zorgen  dat onze zonden weggedaan worden voor hen die hun heil bij Hem zoeken.

Decembermaand is een prachtmaand wat ons al aan Pasen doet denken het Hoogfeest der Hoogfeesten.

En OLIEBOLLEN een prachtig Hollandsch warm gebak waar men zeer van kan genieten mits het een goede bereiden heeft gehad.

op deze 4 e januari LEVE DE OLIEBOL Wave Wave Wave Wave

Deo servire vera libertas
Pagina's: 1 2 3 [4] Omhoog Print 
« vorige volgende »
Ga naar:  

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte